Kızlar kızım 5 aylık. Aventin 4+ olan alıştırma bardağından almak istiyorum su içmesi için. Saplarından tutmaya ne zaman başlar tahminen? Yani şimdi mamajoonun biberonunu kullanıyorum 250 ml olandan. Tutmaya çalışıyor kenarları kıvrımlı olduğu için rahat tutabilir aslında ama ağır geliyor eline şu an. Bi de bu alıştırma bardağından kullanan var mı? Yumuşak uçlu mu ve akıtıyor mu acaba?