aseladaaa miyop çocuklar için özel cam çıkmış numara durdurma sağlayan onu diyecektim.
Kızım ben eşim gözlük kullanıyoruz. Açıkçası mahallemdeki optikciye gidiyorum. Cam değişiminde uygun fiyat veriyor, çerçeveyi ücretsiz tamir ediyor. Kurumsallarda böyle bir imkan olacağını çok sanmıyorum. Çocuk gözlüklerinde olur mu bilmem yeni bir cam modeli çıkmış, çizilmeye buhara, ıslanmaya daha dayanıklı. Bunu bir sorun oluyorsa öyle yaptırın camini. Çocuklar aşırı fırlatıyor camlar çok kolay çiziliyor. Çerçevede kolay kırılıp yamulmayan bir model tercih edin. Devletin karşıladığı zaten çok cüzi miktarlar. Ben Aralık’ta sadece cam değişimine 850 civarı bi fiyat verdim (bin TL idi camlar) çocuk çerçevesi de asiri pahalı olmuş. Kizimin çerçevesi safirex marka. 4 sene olacak sanırım hala sağlam.