Merhaba artık kullanmayı düşünüyorum uzun vadeli kullanan var mı hangisini önerirsiniz? Yani ilaç pek kullanmıyorum açıkçası ağrım olsun parol bile kullanmam biraz ön yargım var ama aşmak istiyorum bunu. Emziriyorum da cezerette önerdiler ama nasıl oluyor saatli içmek gerekiyormuş sanırım bir yan etki vs yaşayan oldu mu?