Merhabalar anneler, benim bı kızım var 22 aylık ikinci çocuğu düşünmüyorum sebeplerim şunlar, dünya kötü ve çok pahalı, 6 aylık hamile iken deprem oldu ve evde yanlızdim o yüzden çok zor bı hamilelik ve çok zor bı doğum süreci geçirdim, depremde evimiz yıkıldı su an kiradayim ve maddi açıdan zorlaniyoruz eşim tek çalışıyor asgari ucretin biraz üstü bı maaşa ve en önemlisi ben kızımı yanlız büyüttüm o yüzden piskolojikmen çok yıprandım (kızım çok harekatli bı çocuk, hiç oturmaz) kısacası ben normalde ikinci bı çocuk istemiyordum. Son günlerde kimle karşılassam tek çocukla olmaz, kızının günahına giriyorsun, yalnızlık sadece Allah’a mahsus, yarın birgün siz ölseniz çocuk yanlız kalır dünyada diyorlar( abisi-ablasi varkende yanlız olan çok kişi gördüm) kızım geçen gün parkta 1 yaşındaki bebeği oynatıyordu bebi bebi diye seviniyordu acaba yanlış mı yapıyorum çocuk dusunmemekle diye aklımdan geçirdim. Yani kafam çok karışık. Şu an düşünmüyorum çünkü kızım çok küçük belki kızım 5-6 yaşına gelince maddi manevi durumumuz iyi olursa düşünebilirim diye geçiriyorum aklımdan ama yinede emin degilim. Herşey nasip kısmet
Siz ne düşünüyorsunuz çocuk sayısı hakkında biraz sohbet etmek istedim