secilgizem87
Evet Ocak 22 de doğdu kızım kimlik çıkarmak için gidince başvuru yaptık sosyal yardıma 300 tl miş ilk çocuk için SGK dan da emzirme desteği varmış bugün ona başvuruda bulundum fakat 144 sosyal hizmetleri aradım 5000 tl olayı henüz yazılı değilmiş üzerinde çalışma yapılıyor şuan destek 300 tl dediler