ilginn Merhaba anneler. 3 aylık bebeğim öğlen uykularını uzun uyuyor 2 saat dolunca uyandırıyorum gece uykusunda problem yaşamaması için. Gece uykuları sorunsuz. Ama içim rahat etmiyor çocuğun uykusunu böldüğüm için. Siz nasıl yapıyosunuz bu durumu?
zeynoelo Bende aynı şekilde yapiorum blok uykusu oluyormuş uzun olursa burda bı arakadas solemisti bana