Merhabalar.
Oğlum 11.aydan beri gece uykuları berbat.. Ama bu ay itşbari ile iyice kötü durumdayız. Aksamları 9,5-10 yatıyor 11bucukta baslıyor 1bucuğa kadar aralıklarla hep ağlıyor sonra biraz dalıyor tekrar baslıyor gece sayısız kalkıyoruz. Gündüz çift uyku uyuyordu. Gece cok kalkmaktan sabah dalıyor 10da kalktı bugun mesela sabah uykusuna yatırmadım haliyle. Sımdı 2de çorbasını içirdim yatırdım.
Yani oldukça çaresiz ve kötü hissediyorum. Düzenimiz allak bullak oldu.
Düzelicez mi? Ne yapmamız lazım. Gündüz uykusunu ne yapmalıyız. Bize yol gösterebilecek tecrübeli annelere çok ihtiyacımız var. Çok yorgun ve bitkinim.