Yavuzunannesi_ benim de oğlum beş buçuk aylık, bizim doktorumuz 4. ay bitiminde tadimlara başlattı. Liste vermişti, yoğurt sonra peynir, sonra haşlanıp püre yapılmış sebzeler, sonra yine haşlanmış meyveler, pirinc-irmik-yulaf lapaları ayrı ayrı en son yumurta sarisi 😂 liste bu şekilde idi. İki aydır bu listeye göre, üç gün kuralı ile tattıriyorum, 4-5 çay kaşığı olacak kadar. 6. Ay bitiminde tam anlamı ile ke gıdaya başlayacağız demişti doktor.