11 aylık kızım yapışıyo bırakmlyo böyle değildi aslındq yanında olmam yeterdi oynardık emekledikten sonrada kendisi istediği yere giderdi şimdi asla kucaktan inmiyo 4-5 gündür anam ağladı bacağım ayrı belim ayrı ağrıyo maşallah bide 11.5 kilo yerde oynamak istiyorum tırmanıyo ağlıyo bide yürü diyo durunca ağlıyo bikaç gündür hafif grip oldu ondanmı dedik ama geçiyo yine aynı neden böyle bilmiyorum babanesine dedesine hiç gitmiyo sadece beni istiyo huymu değiştirdi geçicimi 🥲