Dilekecrin Bebeğim 3 aylık wee nin biberonunu kullanıyorum sürekli işimiz biberonla olduğu için bi öneriniz varmi kızlar çok gazi oluyor aceba bundan kaynaklı olabilirmi
gokcekizinannesi Dilekecrin philips avent kullanıyorum. 1+ plastik olanından bir sorun yaşamadım. mamajoo ve chicco da var dönüşümlü kullanıyorum. bizde bir sıkıntı yaratmadılar. ama çok şükür çok gazlı değildi kızım
ezgi_liya Dilekecrin dr. Brown hiç gaz yapmıyor. Özellikle kolik bebeklere öneriliyor. Bi araştırın derim
BuseCan Dilekecrin biberonu iki damakla sıkıştırıyorlar sıkıştırır gibi yapıyorsa ordan hava alıyor ve gaz yapıyor ona dikkat et istersen benim oğlum öyle yapıyor iki aya yaklaştık yeni şeyler keşfettikleri için bizimki biberonu keşfediyor 😂 bende wee kullanıyorum memnunum .
Dilekecrin gokcekizinannesi benim ağlarken ayaklarını hep karnına doğru çekiyor kip kırmızı oluyor anlam veremedim her besledikten sonra gazini cikardigim halde napcagimi sasirdim
gokcekizinannesi Dilekecrin mama veriyotsaniz kaşıkla cozdurmeyi deneyin isterseniz. çalkalama da çok gaz yapıyormuş. bir de 4-5 aya kadar da gaz çıkarma işlemine devam edin diyoe çocuk doktorlari.
Dilekecrin gokcekizinannesi çok fazla calkalamiyolum köpük olmasın diye cozdurcek şekilde ceviriyorum halka şeklinde biberonu mamayı çok nadir veriyorum prematüre olduğumuz için çok sık gogusumu tutmuyor tutsa bile doymuyor sagip veriyorum
EEslem Buyuk ihtimalle emerken hva yutuyodur ondan. Gazi olur ve rahatsiz olur. Ben avent anne göğüs ucuna benzeyen aldim hem havada yapmıyor
PonciKom Dilekecrin 10 aylıgız dogdugundan beri dr browns kullanıyorum ıcınde cubugu oldugu ıcın bırgun olsun gazlı bebek olmadı bebeğim hem tıkanır gibi olurdu anne sütüyle ama o buneron sayesınde oda olmuyor tazyıklı gitmıyor
Deletedmom337 Dilekecrin bebegin gazli ise aslinda hemem her biberonda gaz yapar coguda kolik olarak satar. Ama su var bazen bebekler meme uclarini begenmiyor mesela kizim nuku sevmedi ama en sevdigi MAM ve twistshake bu iki markanin biberonlarini cok seviyor bariz nuk verince icmek istemiyor
Dilekecrin PonciKom valla rtük her yolu denemek istiyorum geçen gün doktoru biogai dedi onu aldım bugün sağlık ocağına gittim o tek başına işe yaramaz sab simplex gaz damlası al dedi onuda aldım allahtan umid kesilmez bide biberon denicem 😊