1 Şubat sezaryen oldum . Bu Gece 2 kez ateşim çıktı sabah hastaneye gittim ateşim 38di
Serum parol taktılar tekrar çıktı tekrar serum ve su içindeydim, crp 50 çıktı, bu durumu yaşayan varmı lütfen cevap verin, şuan 37.5 -37.7 falan ateşim. Sezaryen sonrası crp yüksekliği yaşayanınız var mı , morale ihtiyacım var