aremaslan Ya çok iyi korunurduk asla ihtimal vermezdim iki test yaptım ikiside 3 4 saat arayla çift çizgi çıktı kan tahlili verdim ordaki değerim <1.20 çıktıyani hamile görünmüyorum adetim 10 gün gecikti 4 aylık bebeğim var kafam karıştı başına böyle gelen var mı değeri düşük çıkıp sonradan yükselen oldu mu 😞 
medo24 aremaslan Canım ultrasonla baktırsan daha yararlı olur gibi benimde 4,5 aylık bebeğim var adetim gecikti test yapmaya korkuyorum 😞
ttrck aremaslan canım ilk aylarda test yanlış gösterebiliyor doğumdan sonra, kan vermişsiniz zaten hamile değilsindir ve dopumdan sonra adet günleri şaşar
zeynepkanat 3-4 saat sonra çıkan çizgi kuruma çizgisi oluyoe canım testi suya tut bak bakalım hâlâ çizgi var mı
elmaelmaelma Kan tahlilinde çıkmadıysa hamilelik yoktur, kan tahlili kesin. Test bozuk demek ki, zaten ikisi de aynı marka sanırım. Hatalı üretimdir. Gecikme ve düzensizlik doğumdan sonra olabiliyor, emziriyorsanız da hormonlar etkileyebiliyor.
aremaslan elmaelmaelma öyle mi içime su serptiniz cidden iki gündür belirsizlikle kafayı yedim teşekkür ederim
elmaelmaelma aremaslan rica ederim. Dediğim gibi kan testi kesindir ama eğer illa içim rahat etsin diyorsanız başka markanın testini alıp yapabilirsiniz evde.