Merhabalar kızlar, bebeğim 36 günlük ama çok huzursuz. Emiyor da ama emerken memeyi çıkarıp ağlıyor ve sonra tekrar alıyor. Özellikle gün içinde sürekli böyle. Uykusu da derim olmuyor gündüzleri. Nedeni ne olabilir. Ateşi vs de yok emiyor kakasını çişini de yapıyor. İlk anneliğim çok tecrübesizim.