3 buçuk aylık kızım. Bazen bıngıldağı çöküyor ama beslenmesi yetersiz değil yani 2 3 saate 1 dolu dolu ya süt ya mama içiyor. Su vermeye de çalışıyorum ama suyu içmiyo. Ağzında tutup çıkarıyor. Yani su mu vermem lazım kapanması için? Cumartesi doktorumuza gideceğiz ama yine de benim aklıma çok takılıyor