bebek_1emir Kizlar bebeğim 10 aylık alerjik ve çok hassas ciltli bir bebek bez önerisi istiyorum acilinden Molfix kullanıyordum ama o da 2 aylıktan beri pişik yapiyor fikir verin bana
Pikapikapikacuuu bebek_1emir Öncelikle pişik mi mantar mı ? Eğer kapalı sivilce gibi kırmızılıklar varsa mantar oluyor. Değilse ben sudocrem sürüp Sleepy bez kullanıyordum ama bazen ara ara pişik olabiliyordu.Kaka yapınca hemen farkedip değiştirmek lazım.Hele cıvıksa kakası hemen pişik ediyor.
bebek_1emir Pikapikapikacuuu ilk başta pişik gibi oluyor ama sonrası mantara çeviriyor travazol ve hamazinc kullanıyorum 1 haftadır ama geçmedi bezden kaynaklı olabilir çünkü 2 vefa 3. tekrarlayisi
bebek_1emir Pikapikapikacuuu sleepy yapısını beğenmedim ama onu da kullandım bir çok bez markası kullandım ama hepsinde durum aynıydı