Tuba888 11 aylık oldu bugün oğlum iki uykudan gdiyoduk bu günlerde nedense 2 2.5 saat dayanabiliyor uykusuzluğa hemen uykusu geliyo tekrar 3 uykuya çıkacak gbi şaçma değil mi ne yapmalıyım
3kedili2bebekli Tuba888 normal aslında 2.5 saat dayanması lazım zaten ama 3 uyku değil de akşam geç mi yatiriyorsunuz acaba
Tuba888 3kedili2bebekli hep 8 de uyur ama işte son zamanlarda erken geliyo uykusu akşam çok huzursuz oluyo 7 gbi başlıyo mıZlamaya bilmiyorum ki mesela son uyku 3 de bitti dün akşam uykusuna 5 saat aRa çok mu ondan mı mızlıyor ki ? Zaten 3. Uykuya direniyor
3kedili2bebekli Tuba888 iyi de kalkiyormus aslında e 10 da uyusa 1 saat 2 de uyusa 1 saat yetmesi lazım normalde
3kedili2bebekli Tuba888 olsun uyku iyidir bosverin 1 yaş sendromu sizde ters etki yapmista olabilir 😂