aryabebek473_ siz bu laflara nazaran bebeğinize birşeyler vermek istemişsinizdir, psikolojik olarak etkileniyor insan ister istemez ek gıdaya bir an önce geçse düşüncesi oluşuyor bazıları gerçekten çok düşüncesiz boşverin kulak asmayın, en doğru kararı yine siz verirsiniz bu ay tadımlara ufak ufak başlayabilirsiniz tadım ayı olarak geçer bizde 5 ay 10 günlüğüz 2 gün önce başladık 1 er tatlı kaşığı gidiyoruz öyle 🥰sağlıkla büyütün inşallah