Aynı şeyleri yaşıyoruz 14. Ayına 5 gün var ama 1 haftadır bambaşka bir çocuk oldu 🤦🏻♀️ her şeye sinirleniyor yemek yerken bile bir anda çığlık atıp bağırıp ağlıyor dediği olmadığında da aynı şekilde. Normalde gayet sakin bir bebekti. Gece de sık sık uyanmaya başladı. Anlamadım sebebi diş mi atak mı yoksa artık yeni karakteri mi bu 😂 sizinki geçti diyin bana da bir oh diyeyim geçeceğine inanıp