Kızlar merhaba, sizlere bişey danışmak istiyorum. Şu anda doğudayız. Eşim öğretmen ilk atama yeri burası. Yazın atama hakkımız var Mersin’e geçeceğiz inşallh. Benim atamam olmadı özel okullarda çalışabiliyorum sadece. Kızım 18 aylık doğduğundan beri bakıcıya falan bırakmadım kendim büyütmek istedim. Yazın 2 yaşına basacak bir yanım çok çalışmak istiyor bir yanımda bebeğim için bir sene daha çalışma diyor. Eşim de istemiyor o da bir sene daha çalışma diyor. Evde de çok bunaldım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?