Kizlar 15 aylik kızım yürümüyor ki normal karsiliyorum çünkü desteksiz 1 dakika falan durabiliyor ayakta tutunarak heryere gidiyor koltuklara tirmaniyor ama cesaret edip yürümüyor yürütecde de fildir fildir koşuyor resmen neyse zamani var diye bekliyoruz ikimizde simdi sorum diyorum ki disarida yürütsem ellerinden tutup faydasini görürmüym birde ilk defa ayakabi alacagim öneriniz varmi kac numara almam lazim imdat