Zelihach Merhaba arkadaşlar mama sandalyesi satan var mı? Hediye gelmiştir, daha önce vardır öyle kullanılmamış satan var mı
Oglusum5357 Zelihach bndede var baby plus açılınca masa sandalye olandan 130 ya da 140 sanirim suan fiyati 80 tl ye satabilirim ama kargo tutar iste problem o
Selimveasel Zelihach baby&plus diny mama sandalyesi almıştım kizima e bebekten 2.yıl onve 50tl falandı indirimde suan 71 tl hala kullaniyorum oğlumda oldu onada kullancam çok alengirli birşey aramiyorsan oyle birşey bakabiiirsin bime falanda geliyor bazen
Zelihach Zelihach aynen öyle yapacağım gibi, tayinciyim zaten gittiğim yere götürmeyi düşünmüyorum 4 aylığına alacağım, teşekkür ederim 💐
Aybuke_ Zelihach Zelihach canm ben gecen gün a 101 in brosurunda gördüm galiba 45 tl idi yine bakm yanls hatrlamıyosam
ybk2019 endil https://imgyukle.com/i/nIsGTU https://imgyukle.com/i/nIs1C1 https://imgyukle.com/i/nIsv6A https://imgyukle.com/i/nIsKsI https://imgyukle.com/i/nIsmvH https://imgyukle.com/i/nIsqtf
endil ybk2019 https://imgyukle.com/i/nIl0vp https://i.imgyukle.com/2020/02/12/nIl0vp.png gercekten 130+kargo ya mı aldınız bilemem ama, Gördüğünüz gibi sıfırı zaten 105 tl elinizdeki 2. El ve 70 tl diyosunuz. Bence 2. El bi eşya en azından yarı yarıya olması lazım . Keşke biraz vijdanlı olsalar fiyat belirlerken şu insanlar .
Farukunmuhendisannesi ybk2019 merhaba, neden satıyorsunuz merak ettim. Kullanışı nasıl? Bebeginiz sevmedi mi