Kızlar bebisim 11 aylık sabah 9 gibi uyaniyorr ama tekrar uykusu geldiğinde uyku sinyallerini veriyor gözlerini avusturuyor esniyor 1 saat uyumuyor direniyor huysuzlaniyor ağlıyor en sonunda ağlayarak yoruldugunda uyuya kalıyor gecee 2 3 bizim akşam uykusuna geçiş oluyor niye bu kadar direniyor anlamıyorum artık