bebisbebis_ okurken kendimi gördüm. Ağrı kesici parol içtim. Wc sonrası batikonla pansuman yapıp üstüne kurutup giyindim. Benim çook ağrım vardı medikal simit yastık istedim bulamayınca seyahat uyku yastığı almıştı eşim. Bir sğre ağırlık vermeden öyle oturdum. 50 /60 gün arası o acılar geçecek. Dikiş iyileşecek. Sadece bakımı iyi yapmak lazım. Bu arada ben saç kurutma makinası ile fönleyip tam kuruttum ama ilk zamanlar yapmadığım için geç iyileşti.
Tuvalete çıkmama mevzusu kabızlık ve dikiş zorlanmaması adınaydı ama benim doktor çıkma demedi. Ben yine de korkudan çıkmayıp kabız olmuştum sıvı tüketmek ve büyük abdest için lifli beslenmek iyi olur.