Selam kızlar. Sizinkiler de böyle mi acaba merak ediyorum. Hiçbir şekilde oyun oynamıyor , etkinlik yapamıyoruz yaptıklarımı bozma peşinde sürekli oturup kitap okuyamıyoruz hep bir yaramazlık peşinde daha önce hiç böyle değildi. Şimdi bu anlattıklarımı belki 5 dakika yapabiliyoruz. Bizde mi bi problem var acaba diye düşünmeye başladım yoksa sizin oğluslarda böyle mi?