deleted20517 ayseadasu Haziran’da 3 yaşına girecek kızım,alakası yok canım emzirmeyle,emzirme korunma yöntemi falan değil süt korur mantigida yok eğer istiyorsanız rabbim tez zamanda sizede nasip etsin inşallah 🥰
annebalim_ deleted20517 gecıktı mı bu kadar mınnosu nasıl yakaladınız 😂galıba beklenen bı bebıs tebrık edıyorum gözünüz Aydın😃
deleted20517 annebalim_ istiyorduk zaten 1 aydirda korunmuyirduk gecikme olmadı reglime 2 gün kala test yaptım canım, teşekkür ederim 😍
arven2024 deleted20517 evet 5 ve üzeri gebelik var ama çok yeni. Gününüz geçti mi yoksa önce mi verdiniz kanı. Ben 3 gün gecikme ile kan verdim 760 çıkmıştı
deleted20517 arven2024 2 gün vardı reglime canım belirtilerim olduğu için beklemeden kan vermek istedim🥰
ZamaneAnnesii deleted20517 gözünüz aydın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Belirtileri nelerdi mesela bnde bu ay korumadim kızım 4 yasinda ve bnde merakla bekliyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Birdunyabircennetannesi Sizinde şüpheniz vardı, ne oldu adet oldunuz mu 😍
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala deleted20517 Önceki postunu okumuştum. Hayırlı olsun 🤗 🫶Senin adına çok sevindim 🥰
Birdunyabircennetannesi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bugünde test yaptım negatif çıktı sonunda adet oldum Ay psikolojim bozulmuştu artık gebelik belirtileri yaşıyordum😅