Bebeğim 1 hafta yoğun bakımda yattı çok şükür çıktı ama tabi orda mamaya biberona alıştı çünkü sütüm geç ve az gelmeye başladı yinede sağıp götürdüm şimdi evdeyiz hem emiyo hem mama istiyor yetmiyor sanırım sütüm bu saatten sonra çoğalır mı ve çoğalırsa bebeğim mamayı bırakır mı