2124 sumyusa Kesınlıkle bebentol pişk kremı Daha önce sudacrem de kullndım ama bebantol iyi geliuyo ama sünnette nasıldr bilemem
caglaay kuzeyyy07 sudo krem pişik kremi değil pişik olmaması için koruyucu bariyer krem yani aktif piştiği geçirmez maalesef
gklmerve kuzeyyy07 ben de bunu kullanıyorum doğduğundan beri şu an 33 günlük hiçbir şey yoktu 3 gündür pişik ya geçmedi hâlâ 😔 şimdi arada bi zeytinyağı sürüyorum bilmem geçer mi ya da ne zaman geçer
Su_de Kızımın pişiğine her şeyi kullandım ama her şeyi kanıyordu pişiği bir de bir tek kantoron yağı iyi geldi
caglaay 2124 çünkü sudo krem pişik kremi değil pişik önlemek için koruyucu bariyer krem aktif bir pişipi sudo krem geçirmez bepanthol geçirir evet
mommother38 Kesinlikle trosyd günde 4 defa sürülüyor 5 günden fazla kullanmayın 2. Gün etkisini fark edeceksiniz
dilara010101 sumyusa trosyd kullandım pişik bittikten sonra kullanılmıyor en etkili buydu başka hangisini kullandıysam geçmemişti
hera96 caglaay biz de geçirdi, oğlum pişik oldu ne sürdüysem geçmedi, sudo krem sürdüm geçti, ama her gün sürmek iyi değil çünki hormonlara zararı var
1prensesannesi__ caglaay yaa cidden mk bende yorumlarına bakarak onu aldım kaç gündür yanık gibi kızımın poposu kanıyor da ve geçirmedi hangisini önerirsiniz çok üzülüyorum geçmedi bi türlü