Bebeğim 3 ay 7 günlük sabahtan başlıyor ağlamaya akşama kadar katıla katıla hemde sürekli huzursuz hep kucak dakka durmuyor yerde bıraktığım an ağlıyor hiçbir şeyle oyalanmıyor artık sinirden ağlamaya başladım kriz geçirecem herkeste mi böyle yoksa bu çocuğun bir şeyi mi var kafamı duvarlara vuracam artık sinirden