5 aylık bebeğim gece burnunun tıkandığını fark ettim uyurken serum fizyolojik damlattım biraz açıldı rahat nefes aldı. Sabah kalktığından bu yana ara ara hapşırıyor, burnu da devamlı tıkalı gibi hırıltılı nefes alıyor? İnfluenza dedikleri salgın mı acaba?