Bebeğim pazar akşamı kızlar gece 1 e kadar agladi uyuyamıyorum emziremiyorum sadece agliyor yavrum ertesi gün doktora götürdüm ishal de olmus doktor kaka tahlili istedi adenovirus pozitif çıkmış yarın tekrar goturcem tahlil sonucu göstermeye sadece huysuz ve ishali var karnı agriyor demekki değil mi o gün doktor bize probiyotik de yazdı onuda veriyorum başka nasıl geçer ne yapmam gerek neden olur bu başına gelen var mj