Cansu10 intihap varsa kurusun diye antiboyotik vermiş olabilir genellikle kücük kızarıklarla gösterir kendini. İlaç kullanmayı kestiniz mi zaten 1 hafta kullandıgınzda tekrar kontrole götürmeniz gerekmektedir. Cnkü kulaktaki intihap ve kızarıklık hemen gecmez. En az 1 ayı bulmaktadır ondada hafifletir. Ve kulak arası yapar cok. Bu yüzden bebeğiniz uyuyamaz agrısı oldugu icin. En kısa zamanda kntrole tekrar götürün