eddaa1 ben de koydum bazen gün içinde bir saat durduhu da oluyor bazen on dk da durdugu da oluyor.ellerinden tutunca yürüyor kızım,,ayak ucuna basma görmedim daha.bilmiyorum yani ne zararı olabilir ki bütün gün binmediği sürece.zaten şurda kaç ay koycaksınız bir süre sonra emekelr ya da yürür kaldırırsımız