3315 benim kızım 3 yaşında onun da var. Ama bu genelde hayvanlardan oluyor. Ne bileyim aslan köpek falan. Sürekli onun adına konuşmamı istiyor. Bana normal geliyor bu yaşta. Kardeşi de var onun adına da konuşmamı istiyor, oyun oynuyoruz öyle. Çevresinde hiç yaşıtı yok. Kreşe vereceğim o yüzden biraz çevre edinsin