aybarsbebekk _tugcee gerek duymuyorum hiç eksikliğini hissetmedim o yüzden vermedim. Bir kere kavanoz mama vermiştim hipp markasının midesi bulandı çok kötü bir gün geçirdi ona sa tövbe ettim😂
16momm _tugcee vermiyorum evdeyseniz kendiniz meyve püreleri irmik muhallebi falan yapsanız zaten hayatı boyunca paketli şeyler tüketecek bari şimdiden yazık etmeyelim ben böyle düşünüyorum 😀