Eskisi nasıl akıyor onu anlayamadım? Başlıkta delinme filan olmuş olabilir mi? Ben de 0+ aylar için olan 2 numara ve 1+ aylar için olan 3 numara var ikisini de ters çevirdiğimde kendiliğinden akmıyor. Bebek meme emer gibi emdiğinde geliyor. Eğer ters çevirdiğinizde akıyorsa emzik delinmiş olabilir. Bi de bebeğiniz küçük, daha 2 aylık neden akışlı emzik kullanmak istiyorsunuz? Emmiyor mu şuanda?