Tuvalet eğitiminden sonra biraz zaman geçince eğitim gerilemesi denen şeyi yaşıyorsunuz sanırım, sabırlı olmanız gerek. Çocuğunuzu korkutmadan ona yıpratıcı olmayan yaptırımlar uygulayabilirsiniz. Örn: hava güzelken, parka gidebilirdik ama sen çişini gidip tuvalete yapmak yerine altına yaptığın için ve bu da ayıp bir şey olduğu için çişini yeniden tuvalete yapana kadar dışarı çıkamayacağız umarım en kısa zamanda sana öğrettiğim gibi yeniden altına hiç kaçırmadan tuvalete yaparsın da biz de parka gidebiliriz diyebilirsiniz. Ya da sevdiği ne var mesela? Sevdiği şeyleri kısıtlayarak ve bu kısıtlamanın sebebini de altına kaçırmasına bağlayarak yaptırım uygularsanız bence bir an evvel bırakır böyle yapmayı. Örn: sevdiği bir çikolata veya krakeri istediğin de sen yeniden altına çiş yapmaya başladın bende altına yaptığında kirlenen yerleri temizlemek için malzeme alıyorum ve paramı oraya harcıyorum bu yüzden istediğin kraker için param kalmadı eğer sen yeniden sana öğrettiğim gibi çişini tuvalete yaparsan hiçbir yer kirlenmez ve bende paramı bu krakere harcayabilirim diyebilirsiniz.