Selamlar kızlar oğlum aşırı iştahsız bi bebek bu ay tam 2 yaşına giriyor . Hiç birsey yemiyor yani gün boyu yemek vermesem asla işi olmaz. Bi süt içiyor zorla 10 tatlı kaşığı çorba gün içinde kahvaltı desen yok vallahi sinirlerim bozuldu ne vericem ne yapıcam beynim durdu şurupta içirmiyorum döke saça ağlayarak aldım vitamin ilacı iştah için yok içirmiyorum napim bi akış verin yumurtayı sevmez