sedadvc cevriyeee Karaca Vantuz elektrikli süpürge, Bosch unlimeted 7 dikey Süpürge, roborock s7 plus robot süpürge kullanıyorum. Üçünden de çok memnunum. Hatta artık vantuzu çok nadir kullanıyorum.
cevriyeee sedadvc robot süpürgem var aslında ama kablolu düşünüyorum karaca da hem iyi hem kötü yorumlar okudum elemiştim onu
Sare_nuhaninannesi_05 ikibaloglanannesi harbiden ha ablamda var kablolu ama canavar gibi iş görüyor xkdmd
ikibaloglanannesi Sare_nuhaninannesi_05 Valla bende şu an fakirin dik süpürgesi var 6 yıldır kullanıyorum bilmem kaç kere tamire gitti. Ama arkadaşım Fantom kırmızı olanı kullanıyor bir kere göndermedi servise ve gerçekten canavar gibi😂 İkinciye hamileyim eşimden doğum hediyesi kırmızı fantom istedim düşün 😂
sedadvc cevriyeee Evde sadece vantuz varken çok memnundum. Çekim gücü çok kuvvetli. Bu sebeple kolları yoruyor biraz. Tek eksisi bu olabilir. Herkes Philips demiş ama annem memnun kalmamıştı. 2 senede çekim gücünü kaybetti.
cevriyeee Cihangirsmom_ hayır yok ama alıcak durumumuz olmasına rağmen eşim bir süpürgeye o kadar para vermem mantığında o sebeble
Cihangirsmom_ cevriyeee ablamda arnica pika var çok güzel çekiyor oda bakın isterseniz deneyimlemiştim
nilikonunannesii sedadvc Philips süpürgelerin filtrelerini temizlemek ve 6 ayda bir olmadı en az yılda bir kere değiştirirken gerekiyor ben kaç yıldır kullanıyorum hâlâ ilk günkü gibi çekim gücü var çok da memnunum.
nilikonunannesii cevriyeee kesinlikle hiç pişman olmazsınız siyah kumandalı olanı kullanıyorum ben modelini unuttum şuan ama yaşarsanız çıkar zaten.
sedadvc nilikonunannesii Genel olarak her supurgede filtre temizlik sonrası temizlenir zaten. 6 ayda bir yeni filtre almak da çok ekonomik değil bence. Övülecek bir özellik de değil sürekli filtre değiştirmek zorunda olmak. ☺️
bendenbirtanedahayok cevriyeee valla düşününce evet aşırı pahalı hatta ederinden çok pahalı philipsinde bu hem süpüreb hem sileni daha uygun arkadaşım çeyizine almıştı kullanıyodu memnun çekişi fLan iyi demişti