Ben direkt gece emmesini kestim. Uyku saati geldigi zaman önce emzirdim sonra kitap okudum. Meme istedigi zaman meme yorgun onda uyumus pıs pıs yapiyormus diye anlatttim. Bu arada bebegim 13 aylık ama ben 12. Ayında yapmıstım. İstersen sarılarak uyuyabiliriz dedim ve bacakları bana dönük kafasını göğsüme koyabilecegi pozisyonda oturttum kucagıma. Ben de biraz geriye dogru yaslandım öyle konusarak uyutmaya basladım. 1 hafta böyle sürdü her uyanmasında su verip tekrar uyuttum bu bebekler sabah 4-5 civarı gerçekten acıkabiliyorlar muz ve su verdim sabah 6 dan önce de emzirmedim. Simdi uyanıyor suyunu iciyor hadi uyu diyorum tekrar uykuya dalıyor