melegininannesi38 Salgın dan bizde nasipimizi aldık kızım 17 aylik öksürük hafif nezle ama öksürük şiddetli sesi gidiyo dün goturduk doktora ciğerlere inmemiş dedi ilaç verdi kizlar inşallah ileri dereceye gitmex ya
Bebetonunmotheri melegininannesi38 gecen hafta bizde aynisini yasadik tam atlattik derken dün gece hastaneye yatisimiz yapildi. Yikti bu salgin bizi yine
melegininannesi38 Bebetonunmotheri valla bende o durumdan korkuyorum inşallah o derecede ilerlemez Allah’ım yavrularımiza şifa versin ama yemesi kesildi hastalıktan dolayı