pellini ay inşallah benimde öyledir kaç gündür üzülüyorum sütüm azaldı diye bugünde regl gibi lekelenmem oldu inşallah ondandır daha ram regl de olmadım aslında ama yinede etkiledi sanırım üç güne kadar çok iyiydi sütüm birden yumuşadı azaldı gibide değil bebeğime yetiyor şükür ama önceki gibi doluda değil umarım reglden kaynaklıdır çok teşekkür ederim