rehomm benim oğlumda da ek gıda dönemiyle beraber kabızlık başladı 4 ay sürdü kayısı incir lifli gıdalar veriyordum ama fayda etmedi 🫠sonra doktor bizi diyetisyene yönlendirdi bol su, sıcak suya oturtarak banyo, her yemeğine zeytinyağı koymak , çorbalarına mercimek eklemek, kayısı hoşafını posasıyla beraber içirmek, bunları önerdi muz pirinç gibi kabız yapan yiyecekleri yasakladı bide doktora danışarak probiyotik takviyesi kullanmamı söyledi
Probiyotiğe başladık en az 3 ay düzenli şekilde kullan dedi doktor tüm bunları uygulayalı 1 ay oldu ve kabızlığı şükür geçti sizde doktora danışıp probiyotik başlayabilirsiniz belki iyi gelir🥰