defnemiraybebek fransada okullar 3 yaşında zorunlu eğitime ,kreşler de 3 aydan sonra eğitime başlıyor ,bazı anneler 2.5 yaşında ana okuluna başlatıyor ,benim iki çocuğum da 5 aylıkken kreşe başladılar şimdi biri 3 yaşında anasınıfına gidiyor ,diğer 22 aylık kreşte ve iki dili çok iyi konuşuyorlar ,18 aylık iken iki dili de aynı anda kullanamaya başladılar eğitim çok önemli ,bebek ile birlikte her gün okula bırakırsanız ,beraber uğurlar ve beraber Almaya giderseniz çok iyi oluyor ,dışlanmış hissi olmuyor ,şuan çok sosyaller ,ekrandan da uzaklar tavsiye ederim