Anneler selam bu yazıyı okuyup benim gibi olan varsa lütfen bana yol gösterin kreş fiyatları çok uçuk gidemiyoruz sürekli evdeyiz oyuncak telefon televizyon akşama kadar değil de belirli aralıkla çok huzursuz bi çocuk yani düşünüyorum daha küçükken de gergindi istemediği hiç bişey i yaptıramazsın ama asıl üzüldüğüm mutsuz ve huzursuz tamam demiyor ne söylesem hayır diyor çok yoruldum 😔 sen kötü annesin diyor sinirlenince biliyorum duygularını kontrol edemediği için ama bu sinirli hali beni üzüyor çat diyor çarpıyor bişey dediğim zaman ben kızsam daha küçük diyorum şaşırdım iyice yardım lütfen 😔