dinleanne Selam, bebeğimi emzirdikten sonra göğsümde yanma ve batma oluyor sadece sol göğsümde oluyor bu durumu yaşayan var mı?
Muratin-annesi dinleanne süt inerken yaşıyorum ben onu, göğüs içindeki kanallardan kaynaklıdır bir göğüsteki dardır hissediyorsunuzdur diye düşündüm ben iki göğüste de hissediyorum. Emzirirken iki memeyi de eşit derecede emzirdiğinizden emin olun.
gamomuu bebikoom merhaba bugun bunun için doktora gittim usg de çektirdim ama her şey normal dendi. Bu yanma ve batma hissinden şu an uyuyamıyorum:(
dinleanne bebikoom bebikoom bebeğiniz kaç aylık benim şu an 6 aylık yazdığım günden sonra bir kaç aya duzeldi
dinleanne bebikoom bence yanlış emzirmeden kaynaklı diye düşünüyorum çünkü ucu yara da olmuştu ama şu an yarada geçti o acı da geçti
bebikoom dinleanne bebeğim henüz 45 günlük hergün emzirmicem diyip yine emziriyorum mecbur o acıyı çekip 1 saat ağlıyorum
dinleanne bebikoom ben de aynı sorunu yaşadım ağlaya ağlaya emzirdim yoksa o memeden emzirmeyi gözden çıkarmam gerekti ama geçti şükür ben sıcak su ile duş alıp masaj da yapıyordum deneyebilirsin
zey_np Ilık su ile memeyi muhakkak yıkayın gögüs ucu kremi sürün ılık dus alıp sabunla ovun c seklinde masaj yapın ve kesinlikle sağın çok ağır mastit geciren biri olarak diyorum dikkat edin önleminizi erken alın
bebikoom zey_np mastit olmusum bende ve ben 1 aydır bunu cekıyorum usg cektiler yeni ögrendim hastanede antibiyotik tedaviye basladılar