4 aylık bebeğim elleri bağlanmadan uyumuyor. Elleri serbest olunca kendini uyandırıyor. Kundak yapıyordum oradan cıkarıyor ellerini. Kundak kemeri aldım oradan da çıkarıyor. Kendi uzun kollu tişörtlerimden bağlayıp üstüne kemeri takıp uyutuyordum fakat dün gece 2 kere kemeri yüzüne tişörtü de boğazına getirmiş. Çok korktum gerçekten bu gece nasıl uyuyacağız diye düşünüyorum. Kelebek kundaklardan alayım dedim onlar da küçük geliyor diyorlar cesaret edemedim. Ne yapıcam simdi nasıl uyutucam bebegimi Bana bir akıl verin yardım edin nolur :(