Ozumce 3 gündür ateslenmemiz vardı atesi kontrol altında tutuyordum tam gecti derken bugun öksürük halsizlik oldu. Burnu akıyor dışkısı cıvık. İlaç kullanmamıstık ancak öksürük bayazorluyor cocugumu. Yasayan var mı neler yaptınız?
Yeniyannee Ozumce bir doktora gösterin bebeğinizi. Onun dısında burnunu temizletin sürekli. Ekstradan gece yatarken bas ucuna soganı ortadan kesip icine 4-5 adet karanfil batırıp koyun
Prensss_annesi16 Benim oglumdada öksürük vardı bitkisel bi ilac kullandım cok iyi geldi adı prospan tavsiye edebilirim