Merhabalar arkadaşlar bir aylık yeğenim rsv pozitif şikayetiyle pazar günü özel hastaneye yatış yaptı bu süreci geçirenler yoğun bakımda ortalama kaç gün kalıyor biliyorsunuz özel hastaneler bazen süreci uzatabiliyorlar öyle bir durum olsun istemiyoruz çünkü maddi manevi çok zor bu yüzden sormak istedim