blackbird Bebeğim 3 aylık uyurken sol göğsümden sürekli emdi ve şu an sol büyük süt dolu ancak sağ küçük kaldı ve süt diğerine göre az. Sağdan sürekli verip sağ tarafı büyütmek istiyorum ama bu kez sol daha fazla şişiyor ve rahatsız ediyor beni. Aynı sıkıntıda olan var mı ne yapabilirim . Emzirmeden kestikten sonra göğsümün ikisi de normal boyutlara döner mi ?
Acu_ blackbird bi sağ bi sol yapın. Almıyorsa gündüz almıyorsa gündüz sol gece sağ yapın. Benm oğlum tek meme emdi 17 ay. Biri birinden büyüktü haliyle. Memeyi bırakınca tam eski haline dönüyorduki hamile kaldım başa sardım😀
Berydeniz Benimki doğdu doğalı öyle ancak boşluğuna denk gelirse sol göğsümde emiyor sağı emiyor süt yoksa bile ama dolu göğsüme meme reddi yapiyor
blackbird Berydeniz Berydeniz benimde doymuyor bence huysuzlanıyor ama vermeye çalışıyorum düzelir mi bilemedim 😥🥺
gizemmumayy Bebeğim 5,5 aylık biz de öyleyiz.Eskiden ara ara emerdi şimdi asla emmiyor bir tarafı,orda da süt azaldı haliyle küçük kaldI.Ben de zorlamıyorum artık.Zamanla dengelenir heralde sütten kestikten sonra
blackbird gizemmumayy çok kötü bence ben böyle olacağını düşünemedim sağ bana ters geldi sol daha kolay
blackbird Gece yatarken sağ taraftan almıyor. Solu istiyor yani dolu olan tarafı. Zaten benim de tersime geliyor gece sağdan vermek