Gündüz uykuları Bi kaç gündür kısaldı 45 dk uyuyor neyse o yine çok kötü sayılmaz 3 4 uyku yapıyor 45 dk dan her aksam 7 8 qrasi uyutuyorum 2 beslenme yapıp 7 de kalkardı şimdi 4.45 te beslenmeye kalktı ama aşırı ayıldı gülüp çığlık atıyor bağırıyor uyumuyor oyun halisina koydum artık oynarken ağlamaya başlıyor zaten hiç durmaz öyle uzun süre de ama uyku adına bisey yok ya asla. Mama yiyor bu arada